Θέματα Διπλωματικών

Θέματα Διπλωματικών

Κωνσταντίνος Μαυρομμάτης

  1. Νέες διαδικτυακές τεχνολογίες στην βελτίωση και εξέλιξη της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας
  2. Ανάλυση και μελέτη της ασφάλειας των Πληροφοριακών Συστημάτων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
  3. Νέες αρχιτεκτονικές διασύνδεσης ασύρματων δικτύων πρόσβασης με σκοπό τη μείωση του κόστους λειτουργίας
  4. Μελέτη Νέων Τεχνολογιών για την υλοποίηση Εξαιρετικής Αξιοπιστίας και Χαμηλής Καθυστέρησης Επικοινωνιών (Ultra-Reliable Low Latency Communications – URLLC)

 

Μαρία-Ελένη Λελίγκου

  1. Χρήση της τεχνολογίας Blockchain για την Ψηφιακή Ταυτοποίηση
  2. Blockchain και Zero Knowledge Proof, περιπτώσεις χρήσης και αναμενόμενα αποτελέσματα
  3. Hyperledger Fabric: Χαρακτηριστικά και Υλοποίηση

 

Εμμανουήλ Μιχαηλίδης

  1. Ασφάλεια στους Αναδυόμενους Τύπους Μνήμης των Υπολογιστικών Συστημάτων
  2. Εφαρμογή Υπολογιστικής Όρασης για την Ασφάλεια Υλικού
  3. Μέθοδοι Ασφάλειας Υλικού σε Μη Επανδρωμένα Εναέρια Οχήματα
  4. Ασφάλεια στα Βιοτσίπ Μικρορευστοµηχανικής (Microfluidic Biochips)

 

Φοίβος-Απόστολος Μυλωνάς

  1. Έρευνα και επισκόπηση αλγορίθμων μηχανικής μάθησης για πολλαπλή κατηγοριοποίηση με χρήση του εργαλείου weka
  2. Μελέτη και αποτίμηση εκπαιδευτικών δεδομένων εξόρυξης
  3. Μελέτη και υλοποίηση νευρωνικών δικτύων με τη γλώσσα προγραμματισμού python με έμφαση στη μηχανική μάθηση και την επιστήμη των δεδομένων
  4. Μελέτη και υλοποίηση νευρωνικών δικτύων με τη γλώσσα προγραμματισμού java με έμφαση στη μηχανική μάθηση
  5. Έρευνα και επισκόπηση αλγορίθμων μηχανικής μάθησης για συσταδοποίηση και χρήση κανόνων σε δεδομένα εκπαίδευσης με χρήση του εργαλείου weka
  6. Έρευνα και επισκόπηση γενετικών αλγορίθμων μηχανικής μάθησης σε εκπαιδευτικά δεδομένα με χρήση σχετικών εργαλείων λογισμικού
  7. Μελέτη, καταγραφή και αποτίμηση εκπαιδευτικών δεδομένων εξόρυξης  από εξ αποστάσεως διαδικασίες μέσω σχετικών εργαλείων λογισμικού
  8. Μελέτη και επισκόπηση ευφυών ψηφιακών εικονικών περιηγήσεων: τεχνολογίες και εφαρμογές
  9. Μελέτη και επισκόπηση ευφυών ψηφιακών εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης: τεχνολογίες και εφαρμογές
  10. Μελέτη και επισκόπηση ευφυών ψηφιακών εφαρμογών αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή: τεχνολογίες και εφαρμογές

 

Χρήστος Τρούσσας

  1. Ευφυή Εικονικά Περιβάλλοντα ή ψηφιακά παιχνίδια

Περιγραφή: Σχεδιασμός και υλοποίηση εικονικών περιβαλλόντων ή ψηφιακών παιχνιδιών που θα ενσωματώνουν προσαρμοστικότητα στους χρήστες με χρήση ευφυών τεχνικών. Τα εν λόγω περιβάλλοντα μπορεί να υλοποιηθούν για λόγους ψυχαγωγίας ή να αφορούν σε συγκεκριμένο πεδίο εφαρμογής (π.χ. εκπαίδευση, πολιτισμός κ.λπ.).
Επιθυμητές γνώσεις: Unity ή Unreal ή C# ή Python ή κ.ά.

  1. Σχεδίαση και Ανάπτυξη ανθρωποκεντρικού λογισμικού

Περιγραφή: Ανάπτυξη εφαρμογών (διαδικτυακές, standalone ή κινητών συσκευών), που είναι ανθρωποκεντρικές και παρέχουν κάποιο είδος προσαρμοστικότητας/εξατομίκευσης. Οι εν λόγω εφαρμογές μπορεί να αφορούν σε διάφορα πεδία εφαρμογής (εκπαίδευση, ιατρική, τουρισμός, πολιτισμός, περιβάλλον, εμπόριο, κ.λπ.). 
Επιθυμητές γνώσεις: καλές γνώσεις προγραμματισμού

Στέλιος Βουτσινάς

  1. Συγκριτική μελέτη αλγορίθμων madgwick και mahony σε esp32
  2. Μελέτη για τις εφαρμογές και την χρήση μη επανδρωμένων αεροσκαφών στις έξυπνες πόλεις εντός της ΕΕ
  3. Μελέτη για τις εφαρμογές και την χρήση αυτόνομων οχημάτων στις έξυπνες πόλεις εντός της ΕΕ
  4. Μελέτη για την χρήση των δικτύων 5G σε μη επανδρωμένα αεροσκάφη
  5. Κατασκευή και μελέτη συστήματος εντοπισμού αντικειμένων με χρήση esp32-cam και δυνατότητα παρακολούθησης του αντικειμένου μέσω υποσυστήματος pan&tilt
  6. Μελέτη τεχνολογιών παρεμβολής και κατάληψης μη επανδρωμένων οχημάτων