02 Νοέ Θέματα Διπλωματικών
Κωνσταντίνος Μαυρομμάτης
- Νέες διαδικτυακές τεχνολογίες στην βελτίωση και εξέλιξη της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας
- Ανάλυση και μελέτη της ασφάλειας των Πληροφοριακών Συστημάτων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Νέες αρχιτεκτονικές διασύνδεσης ασύρματων δικτύων πρόσβασης με σκοπό τη μείωση του κόστους λειτουργίας
- Μελέτη Νέων Τεχνολογιών για την υλοποίηση Εξαιρετικής Αξιοπιστίας και Χαμηλής Καθυστέρησης Επικοινωνιών (Ultra-Reliable Low Latency Communications – URLLC)
Μαρία-Ελένη Λελίγκου
- Χρήση της τεχνολογίας Blockchain για την Ψηφιακή Ταυτοποίηση
- Blockchain και Zero Knowledge Proof, περιπτώσεις χρήσης και αναμενόμενα αποτελέσματα
- Hyperledger Fabric: Χαρακτηριστικά και Υλοποίηση
Εμμανουήλ Μιχαηλίδης
- Ασφάλεια στους Αναδυόμενους Τύπους Μνήμης των Υπολογιστικών Συστημάτων
- Εφαρμογή Υπολογιστικής Όρασης για την Ασφάλεια Υλικού
- Μέθοδοι Ασφάλειας Υλικού σε Μη Επανδρωμένα Εναέρια Οχήματα
- Ασφάλεια στα Βιοτσίπ Μικρορευστοµηχανικής (Microfluidic Biochips)
Φοίβος-Απόστολος Μυλωνάς
- Έρευνα και επισκόπηση αλγορίθμων μηχανικής μάθησης για πολλαπλή κατηγοριοποίηση με χρήση του εργαλείου weka
- Μελέτη και αποτίμηση εκπαιδευτικών δεδομένων εξόρυξης
- Μελέτη και υλοποίηση νευρωνικών δικτύων με τη γλώσσα προγραμματισμού python με έμφαση στη μηχανική μάθηση και την επιστήμη των δεδομένων
- Μελέτη και υλοποίηση νευρωνικών δικτύων με τη γλώσσα προγραμματισμού java με έμφαση στη μηχανική μάθηση
- Έρευνα και επισκόπηση αλγορίθμων μηχανικής μάθησης για συσταδοποίηση και χρήση κανόνων σε δεδομένα εκπαίδευσης με χρήση του εργαλείου weka
- Έρευνα και επισκόπηση γενετικών αλγορίθμων μηχανικής μάθησης σε εκπαιδευτικά δεδομένα με χρήση σχετικών εργαλείων λογισμικού
- Μελέτη, καταγραφή και αποτίμηση εκπαιδευτικών δεδομένων εξόρυξης από εξ αποστάσεως διαδικασίες μέσω σχετικών εργαλείων λογισμικού
- Μελέτη και επισκόπηση ευφυών ψηφιακών εικονικών περιηγήσεων: τεχνολογίες και εφαρμογές
- Μελέτη και επισκόπηση ευφυών ψηφιακών εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης: τεχνολογίες και εφαρμογές
- Μελέτη και επισκόπηση ευφυών ψηφιακών εφαρμογών αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή: τεχνολογίες και εφαρμογές
Χρήστος Τρούσσας
- Ευφυή Εικονικά Περιβάλλοντα ή ψηφιακά παιχνίδια
Περιγραφή: Σχεδιασμός και υλοποίηση εικονικών περιβαλλόντων ή ψηφιακών παιχνιδιών που θα ενσωματώνουν προσαρμοστικότητα στους χρήστες με χρήση ευφυών τεχνικών. Τα εν λόγω περιβάλλοντα μπορεί να υλοποιηθούν για λόγους ψυχαγωγίας ή να αφορούν σε συγκεκριμένο πεδίο εφαρμογής (π.χ. εκπαίδευση, πολιτισμός κ.λπ.).
Επιθυμητές γνώσεις: Unity ή Unreal ή C# ή Python ή κ.ά.
- Σχεδίαση και Ανάπτυξη ανθρωποκεντρικού λογισμικού
Περιγραφή: Ανάπτυξη εφαρμογών (διαδικτυακές, standalone ή κινητών συσκευών), που είναι ανθρωποκεντρικές και παρέχουν κάποιο είδος προσαρμοστικότητας/εξατομίκευσης. Οι εν λόγω εφαρμογές μπορεί να αφορούν σε διάφορα πεδία εφαρμογής (εκπαίδευση, ιατρική, τουρισμός, πολιτισμός, περιβάλλον, εμπόριο, κ.λπ.).
Επιθυμητές γνώσεις: καλές γνώσεις προγραμματισμού
Στέλιος Βουτσινάς
- Συγκριτική μελέτη αλγορίθμων madgwick και mahony σε esp32
- Μελέτη για τις εφαρμογές και την χρήση μη επανδρωμένων αεροσκαφών στις έξυπνες πόλεις εντός της ΕΕ
- Μελέτη για τις εφαρμογές και την χρήση αυτόνομων οχημάτων στις έξυπνες πόλεις εντός της ΕΕ
- Μελέτη για την χρήση των δικτύων 5G σε μη επανδρωμένα αεροσκάφη
- Κατασκευή και μελέτη συστήματος εντοπισμού αντικειμένων με χρήση esp32-cam και δυνατότητα παρακολούθησης του αντικειμένου μέσω υποσυστήματος pan&tilt
- Μελέτη τεχνολογιών παρεμβολής και κατάληψης μη επανδρωμένων οχημάτων